Coaching dla biznesu

1. Coaching dla pracowników w sytuacji zmiany wewnątrz firmy - np. awans, zmiana stanowiska, zakresu obowiązków.
Obejmujący:
- bilans kompetencji
- rozwijanie kompetencji potrzebnych na nowym stanowisku
- budowanie nowej tożsamości zawodowej

 

2. Ochrona przed wypaleniem zawodowym:
- wyznaczanie priorytetów 
- organizacja pracy
- wypracowanie nowych nawyków związanych z pracą i odpoczynkiem

 

3. Outplacement coaching - jako wsparcie w szybkim powrocie na rynek pracy.
Obejmujący 3 bloki: 
- bilans dotychczasowych doświadczeń z uwzględnieniem osiągnięć, kompetencji będących największymi atutami oraz obszarów do rozwoju
* przepracowanie emocji towarzyszących utracie pracy
* dobre zamknięcie dotychczasowego etapu kariery
- wzmocnienie świadomości swoich mocnych stron i wytyczenie kierunku dalszego rozwoju zawodowego 
- wsparcie w przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej i dokumentów aplikacyjnych

 

Korzyści dla firm z coachingu dla pracowników:
- możliwość jak najlepszego wykorzystania potencjału pracownika 
- szybsze i sprawniejsze wdrożenie się pracownika w nowe obowiązki i role w firmie
- budowanie dobrych relacji firma - pracownik
- budowanie dobrego wizerunku firmy